SANOMA EXECUTIVE FORUM
Sanoma Executive Forum 2024 kokosi kolmatta kertaa yhteen 130 liiketoiminta- ja markkinointijohtajaa keskustelemaan tulevaisuuden menestystekijöistä. Tapahtuman tavoitteena oli vahvistaa Sanoma Media Finlandin asemaa luotettavana kumppanina, joka tarjoaa uusia näkemyksiä ja tukee yritysten tuloksellista markkinointia.
Tapahtuman erityispiirteenä oli tekoälyavusteinen keskustelujen tallennus ja analyysi: 14 pöytäryhmän keskustelut tallennettiin mikrofoneilla, ja tekoäly poimi reaaliaikaisesti keskeiset oivallukset juontajien käyttöön sekä visualisointeihin yleisölle. Kolmen 20 minuutin keskusteluosuuden teemat käsittelivät mm. taloutta, työnantajamielikuvaa ja digitalisaatiota.
Tekoälyratkaisu lisäsi osallistujien kokemaa arvoa ja toi heidän näkemyksensä näkyviksi. Tapahtuma sai erinomaisen palautteen (arvosana 8,8) ja kiitosta erityisesti inspiroivasta sisällöstä ja vuorovaikutuksesta.



