
Sanoma Get Tomorrow Campus
Sanoma Media Finlandin vuoden tärkein B2B-asiakastapahtuma Sanoma Get Tomorrow järjestettiin keväällä 2024 kymmenennen kerran teemalla Get Tomorrow Campus. Aalto-yliopiston Töölön kampuksella toteutettu tapahtuma vei markkinointipäättäjät 1950-luvun kampusmaailmaan, jossa tekoäly loi osallistujille tyylitellyt opiskelijakortit ja visuaalisuuden. Tavoitteena oli vahvistaa Sanoman asemaa markkinoinnin ajatusjohtajana sekä tarjota korkeatasoinen, yllättävä kokemus alan vaikuttajille.
Konsepti näkyi jokaisessa yksityiskohdassa kutsuista ohjelmaan ja “valmistujaisiin”, joissa jaettiin ruusuja ja “stipendejä”. 450 osallistujaa nautti laadukkaasta sisällöstä, verkostoitumisesta ja viihteestä. Tapahtuma sai erinomaiset arviot: kokonaisarvosana 9,1/10, suositteluaste 99 % ja arvo osallistumiseen käytetylle ajalle 4,5/5, vahvistaen Get Tomorrow’n asemaa markkinoinnin ykköstapahtumana.


%20sali%201200x800.jpg?width=1200&height=800&name=sanoma%20campus%20meno37%20(1)%20sali%201200x800.jpg)

%201200x800.jpg?width=1200&height=800&name=sanoma%20campus%20meno%20airisto%20(1)%201200x800.jpg)
