Skip to content
 laskutusohje  /////. [laskutusohje]  // laskutusohje

LASKUTUSOHJE

Noudatamme Lataamo Group Oy:ssä tilausvahvistuskäytäntöä (PO/Purchase Order). Jokaisen tilauksen yhteydessä tulette saamaan tilausvahvistuksen, joka antaa laskutusluvan tilauksen summalle. Tilausvahvistuksessa oleva PO-numero tulee merkitä näkyviin laskulle. Mikäli PO-numeroa ei ole mainittu laskulla, emme voi käsitellä laskua. 

Huomioittehan, että yhdelle PO-numerolle voi kohdistaa vain yhden laskun. Mikäli tilaus laskutetaan useassa erässä, tulee jokaista laskua varten pyytää erillinen PO-numero. 

Lataamo Group Oy -laskutusosoitteet 

Verkkolaskut (ensisijainen laskutusosoite):

  • Operaattori: Apix Messaging Oy 003723327487
  • Verkkolaskuosoite: 003716523105
  • OVT-tunnus: 003716523105 

Paperisten ostolaskujen skannauspalvelun osoite: 
Lataamo Group Oy (Apix skannauspalvelu) PL 16112, 00021 LASKUTUS

Sähköpostilaskujen (pdf-muodossa), osoite:

  • 003716523105@procountor.apix.fi

Laskujen vastaanottaminen ja maksaminen

Jotta laskunne saadaan onnistuneesti maksuun, tulee laskuun merkitä seuraavat tiedot: 

  • Laskutusosoite myös itse laskuun, ei pelkästään kirjekuoreen
  • PO (Purchase Order) –numero. (Huom! yhdellä laskulla voi olla vain yhteen projektiin liittyviä veloituksia)
  • Tilaajan nimi
  • Palvelun/tuotteen toimituspäivä ja –paikka
  • Kuvaus palvelusta/tuotteesta

Maksuehto 

Maksuehto on 30 päivää netto, mikäli muuta ei olla sovittu. Maksuehto lasketaan siitä hetkestä alkaen, kun lasku on vastaanotettu laskutusohjeidemme mukaisesti järjestelmäämme. 

HUOM! Pyydämme teitä huomioimaan, että emme voi käsitellä laskuanne, mikäli se toimitetaan väärään osoitteeseen tai puutteellisilla tiedoilla. 

Laskutukseen liittyvät tiedustelut pyydämme lähettämään sähköpostilla osoitteeseen finance@lataamo.fi.

kaisa heinonen
Kaisa Heinonen FINANCE & HR DIRECTOR +358 44 213 1573 Email Kaisa Heinonen Kaisa Heinonen LinkedIn

VAIKUTTAVIA MARKKINOINTITEKOJA – TILAA LATAAMON BLOGI

LATAAMON BLOGIN UUSIMMAT

Unohtumattomat tapahtumat syntyvät, kun jokainen yksityiskohta kertoo samaa tarinaa – ennakkomarkkinoinnista tapahtuman sisältöön ja ulkoasuun...

Kollegat äänestivät vastaavan tuottajan Lan Le-Gävertin Vuoden lataajaksi 2025. Pian kaksi vuotta talossa ollut Lan uskoo hyvän tiimityön syntyvän...

Tapahtumien merkitys markkinoinnissa on lyömätön – jättäväthän ne kokemuksellisen muistijäljen osallistujiinsa. Olipa kyse henkilöstöjuhlista tai...