Skip to content
 hartwall-seedlip  /////. [hartwall-seedlip]  // hartwall-seedlip

Lataamo Hartwall

HARTWALL: Seedlip-lanseeraus

Miten voi toteuttaa uuden lanseerattavan tuotteen maistatuksen ilman perinteistä maistatusta?

Fyysisten kohtaamisten saatika perinteisten maistatuspromootioiden toteuttaminen oli haasteellista muutosten vuoden 2020 johdosta. Uutuusjuoma odotti silti nautiskelijoitaan, ja siitä tuli päästä kertomaan kuluttajille.

Lataamo toteutti Hartwallille alkoholittoman Seedlip-juoman lanseerauksen videotuotantona. Tavoitteena oli luoda videoita, joista tulee maku suuhun.

Tutustu promootioon alla ja katso maistatustunnelmat klipeistä!

#hartwall #seedlip

 

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä Tuuli Kannariin!

tuuli kannari
Tuuli Kannari ACCOUNT DIRECTOR, PARTNER +358 40 720 6879 Email Tuuli Kannari Tuuli Kannari LinkedIn

TUTUSTU HARTWALL SEEDLIP -JUOMAN MAISTATUSPROMOOTIOON

 

LATAAMO ON TEKOJEN TOIMISTO.

TUTUSTU MUIHINKIN TÖIHIMME!

Tutustu töihimme

VAIKUTTAVIA MARKKINOINTITEKOJA – TILAA LATAAMON BLOGI

LATAAMON BLOGIN UUSIMMAT

Unohtumattomat tapahtumat syntyvät, kun jokainen yksityiskohta kertoo samaa tarinaa – ennakkomarkkinoinnista tapahtuman sisältöön ja ulkoasuun...

Kollegat äänestivät vastaavan tuottajan Lan Le-Gävertin Vuoden lataajaksi 2025. Pian kaksi vuotta talossa ollut Lan uskoo hyvän tiimityön syntyvän...

Tapahtumien merkitys markkinoinnissa on lyömätön – jättäväthän ne kokemuksellisen muistijäljen osallistujiinsa. Olipa kyse henkilöstöjuhlista tai...