Skip to content

Lataamo Hartwall

HARTWALL: Seedlip-lanseeraus

Miten voi toteuttaa uuden lanseerattavan tuotteen maistatuksen ilman perinteistä maistatusta?

Fyysisten kohtaamisten saatika perinteisten maistatuspromootioiden toteuttaminen oli haasteellista muutosten vuoden 2020 johdosta. Uutuusjuoma odotti silti nautiskelijoitaan, ja siitä tuli päästä kertomaan kuluttajille.

Lataamo toteutti Hartwallille alkoholittoman Seedlip-juoman lanseerauksen videotuotantona. Tavoitteena oli luoda videoita, joista tulee maku suuhun.

Tutustu promootioon alla ja katso maistatustunnelmat klipeistä!

#hartwall #seedlip

 

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä Pasi Jaatiseen!

pasi jaatinen
Pasi Jaatinen CREATIVE +358 400 887 117 Email Pasi Jaatinen Pasi Jaatinen LinkedIn

TUTUSTU HARTWALL SEEDLIP -JUOMAN MAISTATUSPROMOOTIOON

 

LATAAMO ON TEKOJEN TOIMISTO.

TUTUSTU MUIHINKIN TÖIHIMME!

Tutustu töihimme

VAIKUTTAVIA MARKKINOINTITEKOJA – TILAA LATAAMON BLOGI

LATAAMON BLOGIN UUSIMMAT

Lataamo hakee harjoittelijoita tapahtumatuotannon ja markkinointiviestinnän tiimeihin. Harjoittelu on kestoltaan noin viisi kuukautta. Työskentely...

Hartwallin tapahtumapäällikkö Juha Korvola sen hienosti kiteytti: tapahtumamarkkinointi on kuin momenttiavain, jolla kiristetään loppuasiakkaan ja...

Tämä avain Lataamon kotiin Korjaamolle on tarkoitettu jollekin hyvikselle, todella kokeneelle ammattilaiselle, joka haluaa olla osa upeaa tarinaamme...

Kaipaatko vaikuttavia ja laadukkaita markkinointiratkaisuja?

Olet oikeassa paikassa.

Kerro tarpeistasi ja kääritään hihat!

Lähetä viestisi