Lataamo Hartwall
HARTWALL: Seedlip-lanseeraus
Miten voi toteuttaa uuden lanseerattavan tuotteen maistatuksen ilman perinteistä maistatusta?
Fyysisten kohtaamisten saatika perinteisten maistatuspromootioiden toteuttaminen oli haasteellista muutosten vuoden 2020 johdosta. Uutuusjuoma odotti silti nautiskelijoitaan, ja siitä tuli päästä kertomaan kuluttajille.
Lataamo toteutti Hartwallille alkoholittoman Seedlip-juoman lanseerauksen videotuotantona. Tavoitteena oli luoda videoita, joista tulee maku suuhun.
Tutustu promootioon alla ja katso maistatustunnelmat klipeistä!
#hartwall #seedlip
Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä Pasi Jaatiseen!

TUTUSTU HARTWALL SEEDLIP -JUOMAN MAISTATUSPROMOOTIOON
VAIKUTTAVIA MARKKINOINTITEKOJA – TILAA LATAAMON BLOGI
LATAAMON BLOGIN UUSIMMAT
Kaipaatko vaikuttavia ja laadukkaita markkinointiratkaisuja?
Olet oikeassa paikassa.
Kerro tarpeistasi ja kääritään hihat!
Lähetä viestisi