Skip to content

UNIIKKI AI-KONSEPTI NOSTI TAPAHTUMAN UUDELLE TASOLLE

Sanoma Executive Forum 2025 muutti seminaarin vuorovaikutteiseksi tekoälykokemukseksi. Sanoma halusi uudistaa B2B-seminaarin niin, että osallistujien ääni todella kuuluu. Tavoitteena oli rakentaa tapahtuma, joka yhdistää oivallukset, verkostoitumisen ja liiketoiminnallisen hyödyn.

Lataamo Creative suunnitteli kokonaisuuden, jossa täysin uudenlainen “Loop of Insight” -tekoälysovellus ohjasi koko osallistujapolkua. AI Avatar nosti lavalle keskustelujen tärkeimmät havainnot reaaliaikaisesti, jokainen osallistuja sai personoidun yhteenvedon ja myynnin liidiputkea tehostettiin tarkalla ajankohtaisella datalla.

Tulokset puhuvat puolestaan: 96 % suosittelisi tapahtumaa, ja 100 % myyjistä saavutti tavoitteensa. Tapahtuma nosti Sanoman uudelle tasolle asiakaskohtaamisten edelläkävijänä.

Tapahtuma voitti kansainvälisen BEA World 2025 -kilpailun kahdessa eri kategoriassa: Use of Artificial Intelligence ja Cost-effective Event.