SOLITA HOTEL
ELÄMYKSELLINEN HOTELLIKONSEPTI
Solita Hotel muutti Solo Sokos Hotel Tornin yhden vuorokauden ajaksi yhteisölliseksi, elämykselliseksi ja henkilökunnan arvostusta henkiväksi hotellikonseptiksi 1300 solitalaiselle. Toteutus sai valtakunnallisen median huomiota jo ennen tapahtumaa ja herätti keskustelua muun muassa henkilöstötapahtumien merkityksellisyydestä. AI- ja datayhtiö Solita halusi tuoda aiemmin yksiköittäin järjestetyt strategia- ja koulutustapahtumat yhteen saman katon alle - tavalla, joka vahvistaa yhteisöllisyyttä ja jättää muistijäljen.
Lataamo Creative loi Solitalle konseptin, jossa Solo Sokos Hotel Torni tarjosi tilat ja puitteet niin asiaohjelmalle kuin viihteellekin nimensämukaisesti täysin Solitalle brändättynä. Illan aikana lavalle kiipesivät Solitan omat tähdet eli solitalaiset DJ:t, bändit, kuoro ja ilma-akrobaatit kolmella eri lavalla. Lisäksi väkeä viihdyttivät tunnetut suomalaiset artistit.
Sykettä nostattivat lisäksi mahdollisuus osallistua porrasmaratoniin, juoksulenkille tai tanssiharjoituksiin. Personoidut yksityiskohdat kuten brändätyt hotellihuoneavaimet, ovikyltit ja huoneisiin jaetut lahjat lisäsivät tapahtuman merkityksellisyyttä. Matkalaukkujen toimitus suoraan hotellihuoneisiin, mahdollisuus seurata tapahtuman ohjelmaa suorana lähetyksenä omasta hotellihuoneesta sekä hotelliin "piilotetut" sviitit lisäsivät osallistumisen kokemuksellisuutta.